fredag 2 januari 2009

mina camillor

Mitt nyår var faktiskt riktigt lyckat. Jag, Camilla och Camilla var bjuden till Emeli som bor ca 10 mil från oss.
Morgonen började tidigt, jag hade stallet och hade lova att mocka sex boxar. Det blev lite strul där och tiden rann iväg. Senare åkte jag och Camilla A in till stan, sola och började tagga inför nyår. Tiden rann iväg, fortare än kvickt. Kom hem vid 14, skulle hinna packa, åka till stallet, duscha och sminka mig på två timmar. Nog om det, så kom vi iväg, en fullpackad bli och tre glada tjejer på väg till en ny stad för att fira in det nya året.
Väl framme så började alkoholen flöda, jag fick sminka och glömde nästan bort att fixa mig själv. Det blev middag, mys och massa alkohol. Vidare till en privat fest med ett liv band.

Vi skålade in det nya året, jag och mina camillor. Vi lovade att detta var början på ett underbart år, vi tre tillsammans.

Inga kommentarer: